top of page
ליווי אישי ליצירת סדנא
מיכל ואני_edited.jpg

המעבר מעבודה אישית לקבוצתית מאתגר אותך?

אכן יש הבדל רב בין היכולת להחזיק ידע לבין היכולת להעביר את הידע הלאה לאנשים נוספים, ובעיקר לקבוצה.

לשם כך דרושים מיומנות, תכנון  ובנייה נכונה של הקורס שלך.  
זה המקום שבו אני יכולה ללוות אותך. 


אין ספק שזו בחירה נבונה להתחיל ללמד בקבוצה:
הנחיית קבוצה מאפשרת להרוויח יותר בשעת עבודה. 

למידה בקבוצה מאפשרת למשתתפים ללמוד אחת מהשני. 

למידה בסדנה ממשלבת התנסות מעשית. 

מה שיהפוך את הקורס שלך למוצלח,

זוהי היכולת שלך להעביר את החומר כך שהוא יוטמע בהצלחה.
 

מה קורה כשהקורס מוצלח?
מגיעות המלצות שיביאו ל
פתיחת קורסים נוספים!


אז איך מתחילים?

מה מבין המשפטים רלוונטי אליך?

* צברתי המון ידע וניסיון שאני רוצה להעביר אותו הלאה, חשוב לי ליצור קורס שעובד.                   

* יש לי רעיון לקורס או סדנה, רק שאין לי מושג מאיפה מתחילים. 

* כבר תכננתי קורס, חשוב לי לקבל נקודת מבט נוספת לפני שאצא אתו לעולם.

*העברתי את הקורס וגיליתי שמשהו לא עובד,  אני צריך להבין איפה הבעיה ולדייק את מה שצריך, כדי שהקורס יהיה מעולה.  

 

                                                                                 

תהליך העבודה שלנו

במפגש הראשון חשוב לי להכיר אותך, את התחום ואת הרעיון לקורס.

יחד נגדיר מה הם הצרכים המדויקים שלך, כך שאוכל להתאים לך תוכנית ליווי אישית, הנותנת מענה לצרכים אלו.

הכרות,  איתור צרכים ותוכנית פעולה,  הגדרת קהל היעד והמאפיינים שלו,  תכנון מבנה הקורס,  העברת התכנים ללמידה חווייתית,  רכישת מיומנויות הנחייה,  הבנת התהליך הקבוצתי ומקומך כמנחה. 

 

 

קהל היעד 
אם יש לך רעיון ראשוני לקורס, הדבר הראשון שנעסוק בו הוא הגדרת קהל היעד:  

 למי מיועד הקורס? 
חשוב שנדע האם יש קשר בין המשתתפים, האם הם מכירים ביניהם?  

האם הם נרשמים מרצונם או שמקום העבודה שולח אותם לקורס? האם יש להם ניסיון קודם בתחום?

כל אלו ועוד משפיעים על תוכנית הקורס שנבנה יחד.
     

תוכן

אכיר אותך ואת תחום התוכן שאת/ה רוצה להעביר. 

נחלק אותו לנושאים ולראשי פרקים שמהם נגזור את התוכן המתאים לכל מפגש,

הן בסדר הנכון והן מבחינת מספר המפגשים ומשך הזמן של כך מפגש. 


 

למידה חווייתית  - חוויה אישית זה כל הסוד!
ניצור מערך שיעור המבוסס על התנסות אישית של המשתתפים,

כך שיתחברו לנושא דרך החוויה האישית שלהם.

זהו המפתח להצלחתו של כל קורס,  הנגיעה האישית בכל אחד ואחת מהמשתתפים.
 

מבנה 
באיזו תדירות מתקיים הקורס - אחת לשבוע, שבועיים, חודש? מה משך כל פגישה?  

מה הם תנאי המקום והמיקום הנדרשים?

בבואנו להחליט החלטות חשובות אלו, ניקח בחשבון את כל הנושאים עליהם עבדנו.

 

מיומנויות הנחייה
אברר איתך איזה מיומנות וניסיון יש לך, האם הנחית קבוצה בעבר או שתהיה זו הפעם הראשונה?

יחד נבין מה עוד נדרש לך על מנת להנחות בהצלחה וניתן לכך מענה.

המנחה כדוגמא אישית 
יחד נברר  מהו סגנון ההנחיה שלך וכיצד הוא יכול לתמוך בהצלחת הקורס?

יצירה ויצירתיות
העבודה שלנו מבוססת על יצירה משותפת בכל שלב ושלב -

במבנה הקורס, בתכנים, בתרגילים ובלמידה החווייתית שיעברו המשתתפים.
 

זוהי יצירה אחת גדולה אישית וייחודית - זהו הקורס שלך!
אשמח ללוות אותך בתהליך בניית הקורס שלך.

 

לתיאום פגישה השאירו פרטים או התקשרו 052-3742758  


מנחות מספרות:
אוטוו-כלה-7-2.png

דברים מסיום הקורס: 
 

"אישיות נפלאה שליוותה אותי לאורך כל השנה הזו

 ובשנה שלפניה, שבלעדיה  כל זה לא היה קורה,

היא הדס ערער.

הדס,  היא הרוח החיה שמאחורי הקלעים..  

היא זו שיודעת לקחת ידע ולהפיח בו חיים.

היא הופכת את כל המילים  לתרגילים, לסדנאות,  

לחומר נוגע שמעביר אנשים תהליך...

היא אלופה! 

   

 מיכל וולשטיין "תובנות"

מאמנת לזוגיות ונישואין 

"הדס היקרה.

הנה זה מגיע. זה ממש אמיתי.

מחר אני מתחילה את הקורס שלנו. 
אני רוצה לומר לך המון תודה. באמת אבל באמת,

כל זה לא היה קורה לולא הכרתי אותך. 

 

הסדר שלך, ההקשבה לצרכיי ולרצונותיי,

היצירתיות והידע הנרחב שרכשת עם השנים, 

הם הם אלו שבנו את הקורס

ונטעו בי ביטחון להוציאו לאור.

 

מודה לך ומחכה להמשך העבודה איתך ביחד."

מיכל וולשטיין "תובנות"

מאמנת לזוגיות ונישואין 

"הדס פתחה לי את הפתח לעולם המעשי של הנחיה.

למרות שעברתי קורס בהנחיית קבוצות,

הרגשתי שחסר לי הידע לגבי מה באמת "עובד" בקבוצה?

איך בונים תרגיל טוב? באילו מתודות להשתמש?

איזה שינויים אפשר להכניס תוך כדי תנועה?

למדתי ואני עדיין לומדת "לשוט" עם הקבוצה.

בקיצור, הדס היא המנטורית האולטימטיבית.

 

    יעל טבדי

מנחת קבוצות ויועצת תוכן

מיכל ואני_edited_edited.png
bottom of page